tidsfördriv.

Dagen har gått väldigt fort.
Började med en härlig sovmorgon,
sedan över till en svenska lektion med redovisning
och sedan avsluta dagen med en lättsam engelska lektion.
Bror var i strömsund och införskaffade sig en skoter,
så jag fick komma hem tidigare med han också.
Men vi hann inte så mycker mera än att komma hem så
åkte han iväg till Östersund och nu är jag själv hemma.

Fundera fortfarande på praktik?
Vad ska jag ta och hitta på för något?
Just nu känns det inte som det spela så stor roll,
bara jag har någonstans att vara så äre lungt.

en sak till som jag fundera på,
är om jag ska börja dansa igen nu till våren.
Eller det börjar ju snart.
Ska ta och prat med mamma sedan.
skulle va skojigt!
för jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0