det känns som jag flyger



Ännu en underbar dag, men idag blev det bara en snabbis på Gesnäset, har börja lesna på att vara där. Finns inte så mycket att göra där. Så idag blev de bara någon timma.

Väl hemma titta jag klart på en film jag börja se i morse, 21 hete den, ganska bra. Rekomendera er att titta!
Kastar in trailern på den kan ni avgöra själv om den verkar intressant.

Ikväll ska jag packa och vara barnvakt en sväng, blir nog ett dopp i tjärna.

Idag är de bara tre dagar kvar tills jag får träffa A!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kikat runt lite på din sida å jisses så duktig du är på att ta kort!!! :)

Ha en fortsatt bra dag! /anna

2008-07-30 @ 15:44:29
URL: http://annashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0