Jag är världen och du med.



Jag måste verkligen hitta på något nytt sätt att visa mina bilder på, det är tråkigt att det ser lika ut varje dag! Idag har jag bara tagit det lungt, varit på Gesnäset, där det blev både solning och badning, även fast de har blåst lite idag var det väldigt varmt där. Imorgon lovar vädret det fint igen, så jag gissar på att de blir samma visa imorgon.

A ringde också aldeless nyss och gjorde min dag. Älskar att höra hans röst, jag blir världens gladaste direkt. Bara jag ser att de är han som ringer känner jag hur jag lyser upp. Men jag saknar han något hemskt nu..

OCH vet ni, snart äre yran och det ska bli så skojigt. Jag längtar som ett tok nu! Först två dagar på yran och sedan åker jag hem till min man som jag saknar som ett tok(tror jag sakt de förrut).

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0