Jag behöver dig som vattnet vi dricker och luften vi andas.



Även idag har jag spenderat min dag på Gesnäset och det har varit precis lika bra som alla andra dagar. Morgon dagen visar också sol, så jag ska vara tråkig och göra precis samma sak. Det blir nog sista dagen innan helgen också, för på torsdag morgon åker jag till östersund! Men först ska jag fylla på med lite medicin så magen håller sig glad några veckor till!


Sover så piss dåligt på nätterna nu, drömmer en massa galna drömmar. Har tre nätter i rad drömt om att jag varit jagad av en björn och en natt så blev mormor biten. haha. Skrämande, men fortfarande roligt att man kan drömma sånna galna drömmar. Drömmer ofta om att jag vaknar upp och att de står någon brevid sägen, en helt okänd person. Huvva.

idag är det bara 4 dagar till jag får träffa A!

/amanda

Kommentarer
Postat av: Jenny

okej:) då ska jag ta vara på första dagen!:D fina bildeer!

2008-07-29 @ 19:38:52
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack:)

2008-07-29 @ 19:39:31
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0