Robin min stjärna




Robin är med på tv4 mitt nyheterna ikväll och det är så roligt att se. Man bara ler hela tiden! Jag har många kusiner och jag är såå stolt över dom alla, på olika sätt! :) Dom är det bästa som finns och dom är mina stora stötte pelare! Även fast de är något jag upprepar mycket, men de är sant. det finns inget som dom, dom hjälper mig igneom allt! Dom är guld värda! :)

Om ni vill titta på Robin, gå in här! Finns flera olika klipp, så om ni tittar på vänster sida så finns det flera där! :)
Eller så går ni bara in på www.nyhetskanalen.se/sundsvall och scrollar neråt så hittar ni en snygging där också!

Nu ska jag packa lite, för imorgon bär det av till mina vänner som även dom betyder mer än guld!:) Prata med Sandra ikväll och jag saknar henne så hemskt myckeet, är så roligt att prata med henne för tiden bara flyger iväg! Men nu blir det några hel dagar med henne och Emelie! :) SHU!

/Amanda

Kommentarer
Postat av: karro

Verkligen superhäftigt! Jag var tvungen ovh kopiera dig :) Vi kanske syns i helgen! Kramis

2008-07-31 @ 14:38:06
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0