Last day in city

Snart har vi spenderat klart våran sista dag här i Milano och Italien. Dagen har bestått av massa shopping, jag har köpt mig en fin klänning, kjol och ett par skor. ovanligt att jag köper skor, neej!  Sedan har vi varit och tittat på kyrkan som finns här i Milano precis som förra året och den var lika vacker som förra gången.

imorgon klockan ett går planet till kalla Sverige hem igen, men om jag inte hört fel så har solen börjat titta fram där också? I helgen blir det nog fjällsjömarknaden, men det är inte säkert. A hade andra planer som lät bättre enligt mig! :)

Just nu sitter jag och tar de lugnt, har ju duschat och väntar på att mor och de ska komma från affären så vi får någon mat idag!'

Börjar jobbar på golfen på onsdag, så har ni tråkigt kan ni alltid titta förbi;P



Men, nästa gång vi hörs sitter jag hemma vid min egen dator i sverige, nice bajs!:

/A


Kommentarer
Postat av: märrtis på mählers

jag är sjukast i heeela världen, tur att du kommer hem så jag kan cykla till dig istället för att sommna klockan 4 och vakna klockan 10.

miss jo alot.

men vad är det jag hör, Inge fjällis för er? Och jag som hade räknat med att ni skulle ta med "Ica-snubben" så vi kunde ha våran parmiddag!! SAD WOMEN :(

pussssselipuss<3

2008-07-01 @ 07:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0