LATMASK

Jag har gått och blivit en riktigt latmask och orkar inte skriva här. Har väll en sån kallad bloggtorka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. men det kommer väll tillbaka så småning om.

Igår spenderade jag hela dagen i stora staden ensam, det var ganska tråkigt om jag får säga det själv. Pappa kom vid halv tre för att följa mig till doktorn, hos doktorn gick det bra. Min värden har aldrig varit så bra som de är nu. Så min doktor är nöjd. även att jag hade gått upp en hammburgare i vikt. Sedan blev jag lycklig när jag åkte hem och fick de goda meddelande om att jag skulle få besök redan på kvällen av A!

Idag har vi varit i Strömsund med Disa, hon har fått en tumör på magen som måste opereras bort om inte medicinen hon fick idag fungera. Hon fick även en fin tratt som vi inte har tvingat på henne ännu, men kanske måste lite senare. stackars min lilla bebis!!!

Tomorrow, äre middsommarafton och allt vad det innebär.

återkommer när jag har något att skriva!

take care! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0