Levanto(or?)

Jag kommer inte ihag namnet pa stallet vi ar pa. Varje gang jag satter mig har sa forsvinner det, knappt!

Idag har vi spenderat annu en dag pa stranden, lika varmt som igar, om inte varmare. Blir ackligt att ligga och sola far lange, kanns som man ska rinna bort. nastan snuskigt "spanska hetan" som Adam sager hela tiden. Det ar verkligen det ocksa, men "italienska hetan" kanske vi ska saga!

Sedan nu ikvall har vi ate en acklig middag och sedan tittat runt i massa sma butiker. Finns massor med saker och billig ar det. Men jag spara mina pengar tills marknaden vi ska pa lordag. Imorgon aker vi hem har ifran och till milano igen, tre timmars tag resa. Lite drygt, far de ar inte precis som att aka tag i sverige! men det ska nog ga..

Manga tankar som aker till A pa fjallet, trakigt nar jag inte vet hur han mar och vad han gor. Jag saknar han... men jag raknar dagarna tills vi ses igen!!

nu ska jag springa i sang, eller lagga mig i sang.

Sweet dreems :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0