Åh gode gud.

Kan någon rädda mig ifrån alla dessa läxor och nationella prov som kommer fortare än vad jag vill emot mig. Inte hjälper det att jag förra veckan var hemma och var sjuk. nej, bara för att man är sjuk får man extra grejer att göra. Och inget får man veta heller, de här är helt sjukt. Jag förstår inte och kommer aldrig fatta varför alla lärare lägger allt innan skolan slutar? Men som jag skrev till min mycket saknade Martina ikväll.. Det är bara att kämpa, för snart äre sommarlov och sedan börjar vårat sista år av gymnasiet!


Den här dagen har varit den längsta på länge. Hela huset har varit tomt, ingen att prata med, ingen att reta, gosa med, snusa på, skratta med. Nej fy, hemskt! Bara jag och massa musik. Inte något roligt alls. Från att vara sex stycken till att bli två är väldigt stor skillnad. Det blir tomt fort! Sedan att gå runt och dra själv är skita tråkigt. Jag har i alla fall städat, sedan har jag försökt göra massa läxa. Försökt mig på matten, men jag förstår inget, så jag vet inte hur det kommer gå med nationella imorgon, ett lycka till kanske kan hjälpa ;)

Har varit och surra med Emma ikväll, hon är en bra prat fia. Världens bästa Emma i alla fall, vet ingen som står ut att lyssna på all skit jag kommer med lika bra som hon. Emma är en bra människa, den bästa enligt mig! :)

Himlen var så konstig ikväll, så jag var tvungen att ta en bild med min mobil när jag cyklade hem. När man tittade åt ett hål var det hel fint, men åt andra håller såg det ut som regnet bara öste ner! Känns hemskt skönt att få åka till Frankrike på torsdag till värmen, tro det var 28 grader där idag. helt sjukt! Börja kännas roligt att åka nu också, kommer bli mycket bus och nya saker att se på! Skoj skoj!



 



 



/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0