fjärilar i min mage

Frankrike, imorgon åker vi, helt galet. Känns som det var igår vi började tala om att vi kanske skulle få åka. Men nu imorgon så sitter jag på ett hemskt plan påväg till Strasbourg. Och jag är livrädd för att flyga, jag undra hur det kommer sluta? Sammanlagt kommer det bli sex starter och sex landningar med planet. Det är det värsta! Men när vi väl är framme tror jag att det kommer bli väldigt skojigt!

Imorse hade vi idrottsprov, det gick bra! Men jag satt hela kvällen igår och tränade in alla muskler och skeletts namn, men inget av det var med på provet. humf. Men det gjorde inte så mycket, provet var fort gjort och sedan började vi inte förens halv tolv. Frankska, matte där jag trodde jag skulle få lite hjälp men icke, fick ett betyg samtal iaf. Sedna avslutade vi dagen med liten samhälle och snack om morgon dagen. 06,10 går bussen mot östersund.



Just nu håller jag på att packa ihop det sista. Verkar som det kommer bli varmt men mulet, spelar ingen roll hur vädret är. Kan aldrig bli sämre än vad vi har här. Lånade mig tre böcker igår som jag ska ha med mig till la france, så jag har något att göra, en vanlig bok, en om klimatet(bra inför min räddning av världen, kan rekomendera att läsa "100 sätt att rädda världen på..) och äntligen fick jag låna boken "mvg i allt", ska bli intressant och läsa vad den innehåller för lurefaxiga saker!


resterande av kvällen ska jag ta det lungt, bli grey´s och sedan avslutar jag kvällen med ett långt telefon samtal.

Det här är allt ni får från mig innan frankrike, jag kommer saknar er, men inte lika mycket som jag redan saknar en annan person! ;) min A! 

Take care!

/amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0