Galen!

Nu såhära 188 dagar innan jag fyller arton jävla år och såhära fem skoldagar kvar innan jag får sommarlov har jag gått och blivit galen. Jag har tusen saker jag måste göra, men jag gör dom inte. Vädret är toppen och jag vill bara vara ute. Vem bryr sig om en jävla stastiskik undersökning när det är världens bästa foto väder ute? Inte jag i alla fall, skiter i allt som har med skola att göra.

Idag fick vi tillbaka nationella i matte, jag blev besviken. Men ändå bry jag mig lika lite som med allt annat som har med skolan att göra. Men lite surt var det allt, ett poäng, ett jävla sketet poäng, fundera på att döda mig själv! Men det gjorde jag inte, utan började istället blicka framåt mot morgon dagen då det är torsdga och världens bästa dag på veckan! Gissa varför? ;)

Mycket skit som sprids nu, men jag orkar inte bry mig. För det är snart sommarlov och det ska bli skönt! :) men jag blir bara så besviken. Men ska inte gå in på det.

Nästa fredag så fyller Hailey år och vi åker till Stockholm för att titta på Celine dion, det kommer bli mys!

Men vet ni? Jag längtar efter min prins, och nu kan jag faktiskt räkna timmar istället för dagar. Det är en mycket posetiv sak.



Tillbaka till mina böcker och statistiska undersökningar!

   



PUSS!/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0