Hum.

Min lovade uppdatering kommer inte bli av idag, kanske inte imorgon heller, har sjukt mycket att göra. Men lovar att jag ska berätta om min "trip for life" någon av de kommande dagarna framöver.

Känner att de är för mycket som händer just nu. och jag beter mig tydligen väldigt dumt och det blir en massa onödigt tjaffs. Vet faktiskt inte vad jag har gjort för fel mot en person, men det brukar ju gå över. Men lite smör löser man allt, men denna gång ska jag inte smöra något, utan jag låter det bli som det blir. Men för en annan person ska jag smöra, för jag är också dum, de är inte bara du... och jag smörar mer än gärna för dig!!


nu måste jag verkligen sova för att klara morgon dagen, är inte allt för pepp. Längtar till torsdag, för jag saknar A. En hemsk massa, det hoppas jag han vet också..

måste skriva förlåt ikväll, för mitt humör när jag är trött och när allt inte blir som jag vill. Förlåt! Förlåt!


/a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0