Paus.

Just nu har jag en liten paus i mitt läxläsande, jag började läsa för tio minuter sedan och är redan trött. Känns inte som jag går samhälle när jag nu sitter och försöker slå in alla musklers och skelettes alla namn. Men det är något man tydligen måste kunna, jag måste i alla fall kunna det någolunda imorgon när vi har prov på det.

Idag var min första skoldag på mer än en vecka. kan erkänna att de faktiskt var ganska skönt att komma dit och höra allt skit snacka och träffa mina lovely friends igen! :) Morgonen började i alla fall med nationella i matte, det gick som det gick. Kan inte säga att de gick dåligt. tråkigt nog fick man inte gå på toan under provet på fyra timmar, skulle haft något med mig att pissa i. (skämt-o-sido) Tur att jag var klar redan efter två timmar. Vi åt lunch, Emma drog hem to Rossiland och lämnade mig kvar, eftersom jag halv två skulle ha nationella i Engelska. Och som ni alla kanske vet, är jag och engelska inte så bra vänner. Men jag provade och svarade på allt jag förstod, så jag är glad!


nu sitter jag som sagt här och är lat istället för att läsa min läxa, läste just Robins blogg och jag fick mig ett gott skratt. Måste citera vad som stod "Det som jag har haft mest problem med det är att solen lyser en aning starkare här, än vad den gör hemme i byn.. Så just nu kallas jag för polkagrisen,, men det kan jag ta så länge jag kan kalla Jönsson för grisen:-)" Han befinner sig just nu på kreta på träningsläger, ni kan ju hoppa in och läsa hela inlägget här. Tråkigt att vädret är så bra där, idag har det snöat "lapphandskar" här och spöregnat! Jag undra när sommaren ska anlända till Rossön?

Imorgon är det min sista dag hemma hos mor innan jag lämnar Rossön och Sverige för Frankrike. Det känns spännande och nervöst!

Herre gud, jag måste sluta skriva dessa långa inlägg. Vem orkar läsa allt strunt?



/amanda

Kommentarer
Postat av: emmis

jag läser vartenda ord mandis;D

2008-05-21 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0