There's so much crazyness

Vi har pratat om julen ikväll och jag trodde det var en självklarhet att man var med familj och släkt. Hade det mysigt, skrattade, åt mat, öppna paket, busade och bara var. Men tydligen har inte alla det som vi har det och jag vet inte, det kändes nästan som en besvikelse att veta att inte alla firade jul som jag. Hur firar ni jul?

Nu är i alla fall den här helgen över och A har åkt hem, emot min vilja. Men jag förstår att han inte tycker de är så roligt att sitta här hemma själv på dagarna. Men jag tycker de är så skönt att ha han vid min sida på kvällen och veta att han är här hemma när jag kommer ifrån skolan. Men jag klarar mig, jag försöker i alla fall.. Får glädja mig åt att jag i veckan får en ny säng.

Annars så känns det som veckan kommer bli lång och att den kommer bli riktigt dålig. Jag hatar skolan och jag känns inte komma överleva fram till jul. Skolan innebär bara massa stress och negativ skit. Lärarna är dålig och jag kan inte säga att jag lär mig något vettigt.

nej fy fan för skolan, jag vet att ni hört det förut. MEN FY FAN FÖR SKOLAN!!!

Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julen, den firas med glädje, mat, mys, ljus, glögg, lussebullar, pepparkakor, snö, en sväng till graven, kalle anka, öppna paket, vara nöjd och glad för att sedan titta på karl bertils jul :)

2008-11-24 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0