Jag tro visst tiden har stannat!

Åhhhhh har den här dagen varit världens längsta eller är det jag som har en klocka som står stilla. Vaknade imorse och blev väldigt förvånad av att både mamma och pappa satt vid köksbordet, för idag är det väll måndag? nej nej, det är det inte de är söndag.. så jag vände lika fort och sussade en lite stund till.

Förövrigt har jag inte gjort för mycket idag, hjälp mamma och packetera köttfärs och sedan så har jag städat hos mina kaniner. två väldigt roliga saker! och sedan har jag tittat på klockan och ack så segt den har gått idag, vissa stunder har den nog stått stilla..men jag har faktiskt nästan stickat klart ett par strumport idag!

FÖRESTEN!!! så fick jag träffa Empeee pempee poo min favvorit igår på dollar, det kändes som tusen år sedan och det var så roligt och träffa henne! :) Min goooofiiis!


Men min största favorit av alla i hela världen är Emmis och hon är bäst och åter bäst!!!!!













Bara så att ni vet, det kändes som det var länge sedan jag fick säga det!

Ha en trevlig kväll!


 

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: Tack! :)

2008-10-26 @ 20:54:56
URL: http://nene.webblogg.se/
Postat av: Emelie

du är en goofis!

2008-10-26 @ 20:57:56
URL: http://empepersson.blogg.se/
Postat av: G U i L i B E

Vilka härliga bilder, man blir så glad :D

2008-10-26 @ 21:11:20
URL: http://guilibe.blogg.se/
Postat av: emmis

åå mandis! Du ska veta att DU är MIN favorit, finns ingen som du!!!:)

2008-10-27 @ 14:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0