Kanske ännu tråkigare?

Jag tro visst den här dagen kommer att slå gårdagen i tråkighet. Rossön är nog ett av de tråkigaste ställerna som finns? Visst är det väldigt fint och lungt här, och på sommaren kan det ibland hända något. (ibland!!) Men just nu är det pissigt tråkigt och jaa.. jag håller på avlida!

Jag tänkte att jag skulle börja med mitt historia arbete, men fan heller att jag ska sätta mig med det första lov dagen. Nej fy! Då skjuter jag heldre fram det. Historia är inte mitt favorit ämne och i detta fall gör inte läraren saken så mycket bättre heller. hm..

Nej, undra när min karl ska ta och ringa? så jag får ta och klaga lite grann.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är den. Du ser lite ihoptryckt ut:) Ja, det var roligt. Synd det inte blev längre. Om du har tråkigt så vet du att du alltid är välkommen hit. Jag kan ju hjälpa dig plugga:P Annars får du skicka arbeten också om du vill ha nån som läser och kommer med synpunkter. Har ju ändå inte så mycket för mig. Hoppas du hittar på nåt skoj idag, så dagen inte blir alltför tråkig. Hur länge blir Andrej i Ålviken då? Kramis

2008-10-27 @ 13:35:51
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten håller jag med. Dagen var skitlång igår... Kram, igen:)

2008-10-27 @ 13:36:26
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Nelly

vilken gullig header^^

2008-10-27 @ 13:59:30
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0