En är större än den andra

Jag har en halsmandel som har gått och blivit gigantisk. Eller den är i alla fall dubbelt så stor som den andre. Så det känns som det har fasnat något irreterande på ena sidan av halsen. Men det går nog över med tiden, om den inte växer och bli ännu större.

idag har det varit fin fint väder. Ikväll är det idol. imorgon är det fredag och nästa vecka ska jag praktisera på Stil i Sollefteå, det blir nog trevligt. Det är tur jag få umgås med min karl, jag håller hårt i han så länge jag kan. Snart lämnar han mig för kirurna igen, det känns jobbigt.  Tur att de är ganska länge kvar!

André tipsade mig om en fotograf, han tar riktigt grymma bilder. Titta själv här! 
Jag ska bli som han!
men jag måste nog träna lite mera först, ganska mycket mera till och med.

/amanda

Kommentarer
Postat av: emmis

mandis, jag tycker du är en jättebra fotograf:)

2008-09-26 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0