have a heart



Min första praktikdag har varit väldigt tung kan jag erkänna för er. Har spenderat den med att försöka få in en låt på power point, har provat med allt som går, men tror ni att jag fick till det? öh absolut inte. Helt galet! Sedan har jag faktiskt lagt ner lite energi på min uppgift som jag fått av min "arbetsledare" idag. Men har en känsla av att han kommer underkänna mig.

troligtviss har jag ingen praktik nästa vecka heller, eftersom det kom fram att A skulle bort till veckan. Så jag har ingenstans att uppehålla mig på kvällarna. Men, jag kanske skulle kunna prova på att vara uteliggare någon natt?
Nej fy! det bli en vecka till hem, spy på det!



/amanda



Kommentarer
Postat av: Johanna

Amanda! den där bilden är verkligen HELT UNDERBAR!!! :D

2008-09-22 @ 19:23:33
URL: http://johannanaas.blogg.se/
Postat av: emmis

åå mandis, du kan vara å praktisera med mig å prova på emmislivet ;)

2008-09-22 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0