jag ler för dig



Det var ett tag sedan jag uppdaterande nu. Har spenderat helgen i Ålviken med André, där har det jagats älg och tittats på tv och såklart har jag tagit det väääldigt lungt, men det är skönt. Att inte göra något alls är bra. men om det blir för mycket av det bli det tråkigt. Helgen har i alla fall varit bra, hur har eran helg varit?

I veckan har jag min första praktik vecka, dock hade jag väldigt svårt att hitta någon plats jag kände för att vara på. Har för lite pengar för att kunna åka någonstans för att praktisera. Men jag har fixat två ställen, mamma kanske inte så är glad för det första men jag tycker det funkar bra. Har fått en uppgift för dagen som inte vara att leka med ;) 

imorgon ska jag åka in till stan för att bli intervjuad om min tarmsjukdom. Ska få svara på massa frågor och sedan ska jag få berätta lite själv hur det är. Kan nog bli intressant. Det ska sedan användas i en undersökning!

nu ska jag fika lite.

/Amanda 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0