Mitt hjärta höll på dö.

Jag kan erkänna för er att jag ALDRIG i hela mitt liv har varit så nervös som jag var igår innan jag satte mig i den dära förbaskade bilen. - Jag kan till och med erkänna att jag glömde att starta bilen innan jag skulle åka iväg.

Men efter 45 minuters körande med allt som gick att göra, så fick jag höra det väldigt lättande ordet Godkänd och lyckan var total. Att man kan bli så jäkla glad för något sånt här. Helt otroligt, men så jäkla skönt att jag har klarat av det. Något jag absolut inte trodde. Så nu kan jag säga att jag klarat den värsta delen och har en massa pluggande kvar. Men nu är de så jävla nära och jag kommer nog få mitt körkort innan sommarlovet. - bra Amanda!


dock tror jag faktiskt mamma var mer nervös än mig igår.


Hörde ni föresten att domän ägaren och med hjälparna för pirayebay får ett års fängelse och 30 miljoner i böter?
Vad ska man tycka om det egentligen, rätt eller fel?



Kommentarer
Postat av: Stina

Vad roligt amanda :D grattis!!!!!!! nu ere bara att plugga på! kram och puss (saknar dig) / Stina

2009-04-17 @ 15:29:07
URL: http://indiehjerta.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Jag var precis i samma sits idag, det är helt sjukt :) Men så härligt när det är gjort och få höra att man klarat det :D

2009-04-17 @ 21:34:15
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0