imorgon förlora jag flera kilo.

Eller så inte, ska äntligen få klippa mig imorgon. SOM jag har väntat på denna dag, mitt hår är hemskt och är omöjligt att göra något med nu för tiden, så det ska bli skönt med lite uppfriskning. Känns dock tungt att kliva upp tidigt och åka buss!

Helgen har gått fortare än vad jag ville. Har mest hunnit lata och inge mer. äte mat och lite mera mat! På torsdag flyttar jag till Umeå och det känns overkligt och jobbigt samtidigt. Har med mig Lukas, men halva jag stannar kvar här i Rossön.. Känns jobbigt att inte Andre finns vid min sida, dock är han bara ett telefonsamtal ifrån mig! Och till helgen börja jakten så jag kommer ändå inte få se han förens i januari ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0