dan före dan före dan före dan före doppelieploppeli

idag fick jag äntligen jullov, så nu får jag också vara ledig som alla andra mina klasskompisar.

Imorgon bär det i alla fall av till Lycksele för att hälsa på farmor och troligtviss få lite god mat imagen och även träffa släkten. Kan nog bli trevligt, tråkigt nog kan inte min lilla Lukas vara hemma så han får var hos moster Lenita!


Igår var jag till junsele och gjorde en nagelförlägning och det blev grymt, jag är riktigt nöjd. Även detta gjorde mig mera sugen på att bli nagelterapeut, måste nog fortsätta att söka utbildningar, fick även några goda råd från hon som gjorde min nagelförlägning! Fick även mina kläder från hm idag och allt satt som en smäck, blev mycket nöjd med allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0