I år vare en jäkla jul

Nu är jul över för detta år och jag tro nog alla är lika glad för det. För nu inväntar vi det nya året och allt som ska hända. Detta år spenderades julen i Rossön som jag nämnt tidigare. Och självklart kom tomten till oss även detta år. God mat, gott sällskap, MYCKET julklappar, sen kväll och braa jul!


Juldagen spenderades i Sollefteå med gott sällskap, vaknade på lördags morgon, inte så pigg. En illa mående pojkvän. Hm.. Känns inte bra. Men visade sig efter ett samtal med bror att hela 10 stycken låg i magsjuka av släkten och där av jag o Andre inräknad. Så inte allt för roligt har vi haft det, men nu börja det gå emot bättringsvägen igen.


Dess värre hade jag bara en kompakt kamera att fotografera med då jag sagt hejdå till min nikon, japp. Jag sålde min stora kärlek. Osäker ännu vad som kommer att bli min nya, men har mina planer. :) Något bättre och snyggare;) haha, nejdå! Men ni får i alla fall lite bilder.



 


men, några som har råka välja samma kläder denna kväll?






Flera bilder kommer sedan då jag känner att jag har lust.

Hoppas alla har haft en bra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0