Nedräkning

Jag har börjat räkna ner dagarna, till kanske en av de bästa dagarna på hela året. Dagen då jag få ha varenda en av alla jag tycker om som mest runt omkring mig. Alla i ett och samma hus, ihop tryckta men ändå känns allt så bra. Julafton är underbart hos mormor, god mat och mina favoriter. Kan de bli bättre?


Imorgon ska granen kläs, men nu först idag ska jag till mormor och hjälpa henne med lite fix. Mycket att göra inför julafton och ikväll blir det lugnt som alla andra kvällar. Jag njuter av lovet, för att börja ladda om inför en ny kurs, ny lägenhet och ett nytt år. Allt känns så spännande nu!




Kommentarer
Postat av: Emelie

wiie :) Jag lär ju snart få reda på om jag kommit in eller inte.. men alltså kan du bara överlåta din lägenhet till vem som helst.. det är inget kösystem eller så? :)

2009-12-22 @ 17:40:49
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0