tomtegröt men inte till tomten

Denna helg har spenderats i Rabih land, dock fick jag inte se Rabih men en "när" stående. Som var in hos min faster och lämnade en autograf(nej den var inte min) och visade upp sin fina crew lapp som hon hade runt halsen.


Annars har vi äte julmat och tagit det ganska lungt med stora feta släkten. Mycket trevligt enligt mig:)

 
Fjärde advent idag också, mamma kokade tomtegröt till middag och vi blev mätt..


Haha, nej. allt blev lite knepigt nu tycker jag. Jag har alltid så mycket roligt att skriva, som min vän vicke-hallon men får aldrig ner det på samma skämtigavis som han. Men han har dock en hjärna dubbelt så stor som mig och något långt mellan benen som troligtvis inte gör han till en bättre människa, men lite mer manlig.


Nu ska jag vänta på att klockan bli nio och filmen på femman ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0