Dramatik

Igår kväll var det en hund här som rev sönder mina kaninburar, men som tur var klarade sig båda kaninerna utan en skråma. men nog blev jag väldigt rädd där ett tag. Dock så var en av kaninerna väldigt skrämd. - Jävla hund!!

Snart ska jag åka till Sollefteå och vara med min man. Imorgon ska jag vara med Sofie och Frida, skoj! Det blir en super bra börja på detta lov. För med Sofie och Frida har man aaaaaaaaaaaldrig tråkigt. Föresten så kan nu ju kika in på Fridas hemsida som jag håller på göra, dock så är den under uppbyggnad!





Dagens:

Positiva: Att de äntligen är lov och att jag snart får träffa A! :)

Negativa: Det som hände igår.. huvva vad arg jag blev. Man ska hålla hundar kopplade så länge man inte har kontroll över dom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå!



Du är utmanad :P

Kolla på UTMANAD!? på min sida...

2009-02-27 @ 17:26:54
URL: http://joakimssandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0