Tatueringar



Jag har funderat länge på att tatuera mig, men kommer nog aldrig komma på vad jag vill ha. Fjärilar, jordgubbar, körsbärsblommer, godis, en text m.m. Jag gillar verkligen muffinsen, den är jag på någotvis, men de känns som den kommer bli något jag ångra när jag blir äldre. Sedan är det ju det här med plaseringen, vart ska man ha den? - många frågor.


Har ni något förslag på tatuering?



Dagens:

Positiva: att de har varit en bra dag!

Negativa: Att de är söndag, A har åkt hem och imorgon är det skola igen:(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tatuera Amanda med någon snygg text och skuggning på ngt ställe du kan gömma den på.

Nyckelbenet t.e.x.. Det e snyggt.

Eller så förminskar du texten och gör den bakom örat:)

2009-02-27 @ 17:30:29
URL: http://joakimssandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

coolt med en cupcake intatuerad :D

2009-03-03 @ 17:06:11
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0