Hallelulja

Sommaren har regnat bort och det som återstår är inte mycket. Dagarna känns så långa men ändå hinner man inte göra något alls innan dom är slut. På söndag går jag tillbaka till verkligenheten igen, dessa tre lugna veckor med Agnes tar slut och det är åter på gläntan som gäller.

det är inte förens nu jag börja få blandade känslor inför hösten. Är det verkligen lärare jag vill bli? Själv har jag inte en anning. men jag känner inte för att gå ett år och.. vänta. -Jag vill göra något!

Dock är jag överlycklig över att slippa komma tillbaka till hjalmar i höst, jag slipper allt som har med väckarklocka att göra och skolbuss. saknar däremot mina vänner ibland, det gör ont att tänka att jag inte kommer få träffa dom som jag kommit så nära.. Jag känner redan efter dom här veckorna att vi har glidit ifrån varandra..


Annars var helgen bra, fredagen gav mig en utgång med en heeel drös killar. Det blev tidigt kväll, men roligt vare!:)

Idag fick jag iallafall mitt objektiv och det verka funka bra än sålänge, har dock inte prova det påriktigt ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0