if everybody cared

i helgen är det storsjöyran och jag tro faktiskt det är första gången på tre år jag inte ska dit. Skulle mer än gärna joina Sofie imorgon, som det var planerat. Men jag måste hoppa för jag ska jobba på söndag, tråkigt. Men jag får försöka tänka på pengarna istället..

Men det känns ändå som det skulle varit något roligare att åka på yran och ha galet kul med proppen och se lady gaga! Tjejen som behöver 28 hotel rum?  Får ta igen det ett annat år istället, kanske med någon lite coolare än Lady Gaga!

Förra årets yra slog mycket, det slog till och med ner mig.. helt och hållet!





Kommentarer
Postat av: johanna

Amanda! Iår var det min tur att bli nedslagen, helt och hållet. Jag kom inte ens till området

2009-08-02 @ 18:10:50
Postat av: johanna

Haha, japp. Du förstår mig i min ångest, den är helt olidlig för tillfället. menmen, jag gissar det går över ;)

och vi är knappast dom första som inte lyckats så överdrivet bra under yran ;) haha

2009-08-02 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0