Tiden går fort..

Som jag sagt och nämt förr, så springer tiden iväg och snart är sommaren över. Det går så himla fort och det är helt sjukt att vi snart är inne i Augusti igen och att hösten redan är påväg. Det är inte länge kvar tills Andre jublar över att han snart får jaga älg..

Dock så kommer jag nog kanske befinna mig i Umeå den tiden, eftersom jag har kommit in på lärarhögskolan och ska troligtvis utbilda mig till textillärare, dock inget klart ännu, men jag har tackat ja till första antagningen och börjat söka lägenheter. Känns jobbigt att hoppa på 3,5 år utbildning direkt, men jag har inga andra planer på vad jag ska göra och det här är ju något som jag vill göra.. Hade inte planerat att hoppa på direkt, men vi får se vad det blir.

Dunder var i helgen, som ingen som läser min blogg kan ha missat om vi ska tala om inlägget innan. Det var en rolig kväll och jag hade världens bästa sällskap, Emma, Sofie, sebban och A. Fyra dog jag i säng och var väldigt nöjd.

Till helgen är det bäverloppet och även åsele marknaden.

tjopp!

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du på åsele? :)

2009-07-15 @ 13:42:36
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: tess

Jo usch, jag mår dåligt när jag ser på kalendern att sommaren snart är slut.. det är inget roligt alls!

Snygg blogg! :)

2009-07-16 @ 14:56:10
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: då kanske vi ses där då? ;)

2009-07-16 @ 15:23:42
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: johanna

alltså, av det lilla jag använt det är det super. Enda minuset kan vara att det inte är autofokus kanske.. men än så länge funkar det super!

2009-07-17 @ 10:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0