FEL JÄVLA HELVETES DAG!

Just nu känns det som jag bara vill lägga ner allt som har med mitt körkort att göra. Allt går bara emot mig, det är inte meningen att jag ska ha det dära jäkla körkortet. Inte nog med att jag flera gånger i veckan är dödligt nervös inför varje körlektion, att jag körde på teoriprovet.. nej nej, idag när jag var i östersund och skulle göra riskettan(ny skit som man måste göra, om alkohol och droger) då hade dom meddelat mig FEL DAG!

och det känns som att .. det var droppen. Jag skiter i det hära. Jag blev så fruktansvärt arg. Plus att hon som jobbade där inte hade mycket att säga. Jag tro inte jag har varit så arg någon gång förut. Fel dag, dom sa fel dag och här sitter jag och åker buss 34 mil för att få veta att de är feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dag!

Efter de fick jag spendera två timmar på busstatioen med alkisarna. Men de är väl där jag ska vara.. dom har ju inte heller så mycket till körkort.

FEL JÄVLA DAG!!

Kommentarer
Postat av: sofie

tråkigt, amanda! men jag tycker du ska fortsätta kämpa. det är en så otrolig frihet och lycka att ta körkort! keep fighting! kram.

2009-03-26 @ 20:34:22
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: äm

jävla skit grej! åkte du på den idag?

2009-03-27 @ 17:16:01
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0