Trodde jag ja..

Tro ni inte att det ringer en kvinna idag och säger att min uppkörning på torsdag blir inställd? Japp, precis vad som hände. Jag kommer aldrig få detta körkort.. men, ska försöka se det positivt och tänka på friheten Sofie skrev om i en kommentar. För jag tro att körkort ger det.. mycket frihet! Så positiva tankar.. Jag får ju träna lite mera nu när det blev fram skjutet.-DOCK så måste jag vara med på jämställdhets dagen på skolan på torsdag. blä.

imorgon slutar vi tidigare och min trogne vän ska köra bil. Skönt att få komma hem lite tidigare, så jag ska skriva klart min uppsats om amish och därefter göra något, annat trevligt. baka en kaka kanske!



Amanda

Föresten Äm, så var din översättning ganska bra.. det var någon mening på slutet(som inte ens jag kan översätta) som jag tro blev fel!;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha yeeey! :D

2009-04-02 @ 17:50:05
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0