om ett par timmar..

Om ett par till kommer huset mittemotpreem inte vara lungt och sansat längre. Nej, för min bror kommer hem och då äre kört. Haha, nej, för då har vi en hund i huset och den kommer leva med oss en låång tid. Och det ska bli så roligt att hämta han idag! :) - men samtidigt är jag nervös inför allt ansvar jag har tagit på mig, men jag vet att det kommer gå bra och att mamma ska hjälpa mig, visst mamma? ^^,

imorgon kommer även pappa hem och vi är återigen samlad hela familjen. Så det kommer verkligen bli fullt hus!

Annars mår jag mycket bra och är glad över att sommaren börja komma till Rossön också. Känns att sommarlovet inte är långt bort(kan man kalla det sommarlov nu?) och jag längtar efter sommar, sol och bad!



Tänkte tipsa om en blogg också som jag tycker är rolig att läsa, Foki! Tycker att ni i alla fall kan kolla, själv tycker jag hon gör jätte fina lösnaglar och jag fundera själv på att göra sånna och ha på min student! Kanske lite överdrivna, men det är just det som gör dom så häftiga.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till valpen:) Klarade jag av att bli mamma som 18åring klarar nog du av en hund skulle jag tro!! Man växer med ansvaret:) Ska gosa med den när jag kommer hem. Kramis

2009-05-30 @ 11:39:15
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0