bra dag bra person

idag har jag spenderat hela min dag med Frida, för mig kan de inte bli så mycket bättre faktiskt. Då Frida är en av de bästa personerna jag vet. Vi har fotoat lite granna och sedan har hon gjort en fransförlägning på mig, så nu är jag mycket snygg. Vi avslutade dagen med kina, film och sedan idol!


Igår landade jag i Sollefteå vid halv sju. Då vi senare drog på forsmoträffen för att A skulle träna. Jag kom därifrån som om jag hade varit utomlands i en månad. Jag var neger efter en kvar i deras OLD fashion solarium, nej.. Jag kommer aldrig sola där igen. Pga min hemska sällskräck höll jag på få panik när jag nästan blev klämnd imellan dessa soldödare och nästan inte kunde få upp luckan igen. Fläckt fanns inte heller på detta solariumets tid. Huvva.


imorgon blir det IKEA för hela slanten och julklappar står på listan. så nu äre bara till att önska!:)


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0