en tråkigkväll



Efter en väldigt tråkig kväll hemma själv i lägenheten så har jag hunnit att titta runt på de mesta sidorna på internet och då när jag var inne och titta på bilder på mig själv på FB, så fann jag denna Pamela Andersson bild  på mig själv. Inte för att skryta, utan för att det var något av de roligaste denna kväll. Så kan man tro att jag förstorat mina bröst ett x antal gånger på denna bild. Liksom whats up whit the boobis? Ledsen för att den vita rutan, men Sofies urringning var lite väl på just denna bild :P haha. För övrig är Sofie min favorit!!!

Haha, jaja.. Onödigt.

Liksom hela denna dag. Missa bussen, lärt sig windows movie maker(lärde man inte sig de i sjuan?), ingen body pump, tråkigt tråkigt tråkigt. Allt denna dag har varit tråkigt.

JAG LÄNGTAR TILL NÄSTA HELG!
DET KOMMER BLI GRYMT!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha... det var den kvällen?! hahahaha.. ja, förstår varför du tog bort en bit vid sofie.. annars hade det kanske kallats utvik! :-) Men jag tror ändå att nästa helg kommer att bli mycket mycket bättre! ;-) Puss

2009-11-30 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0