driving one of your cars

Halloween på lördag och jag har den perfekta kostymen. Dock inte den perfekta utstyrseln, så vi får se hur det hela löser sig! :) Kommer nog bli roligt hur som helst, jag har ju Sofie med mig!

Fotograferingen igår var grymt rolig och jag längtar redan till nästa gång. Dock så har jag börja peta i redigeringen och så noga som jag är kommer det ta tid. Men får inte ta allt för lång tid, så ska göra det bästa för att inte vara allt för kritisk emot mig själv..

Annars så står det mesta still. Jag har en rapport att skriva och det går .. dåligt. Jag gör inte mitt bästa, så imorgon ska jag skärpa mig och jävlar göra dessa intervjuer så jag kan påbörja min skrivning.

nu ska jag ringa Matilda och tvinga henne till att gå på Make up store till mig imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0