jag skratta ihjäl mig

Ett citat ur min trogne följeslagare vicke-hallons blogg "Denna karakteristiska röst kopplar jag genast till någon av vad man skulle kunna tro är rossöns urbefolkning. Det är någon ur familjen Bryntesson."

Jag ber er inte ens om detta, utan ni måste verkligen gå in och läsa hans blogg HÄR!

Jag skratta så tårarna spruta. Att han inte ligger före kissie, blondinbella och alla dessa kända bloggare är en gåta för mig, dock kanske om han tar och färga sitt vackra svalliga hår skulle han ta sig högt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Seriöst, jag håller med!! Viktors blogg är den bästa bloggen som finns. :D Så jävla grym hahaha

2009-10-31 @ 16:54:50
URL: http://johannanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0