Erkänna

Jag måste seriöst erkänna att jag tycker Darins nya album är bra(förlåt hallon!), jag har tid att lyssna på all skit på dagarna och måste verkligen erkänna att det finns låtar som är mycket dåligare än hans. In på spotify och lyssna nu! klicka på bilden, eller här.



och nu när jag ändå skriver ett tråkigt inlägg om musik kan ni ju passa på att lyssna på denna.


Joshua Radin - Paperweight

Sedan har jag blivit lite svag för kents senaste skiva, men eftersom jag har sagt att jag aldrig kommer börja gilla de så ska jag inte lägga upp några låtar med de heller :P

Kommentarer
Postat av: Mostra

2010-08-25 @ 22:37:54
Postat av: Mostra

Att du börjat gilla Kent är ett tecken på att du äntligen börjar förstå deras texter.... Du börjar växa ur tonårspoppen och in i en ny tid med den bästa musiken ;) Lyssna bara på "utan dina andetag" - Kent är bäst och skäms inte för attdu tycker som de flesta i Sverige :)

2010-08-25 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0