- Mina favoritminnen

Jag har inte så mycket att skriva om idag, så jag väljer ett ämne i min lista som går sakta men säkert framåt. Jag tycker den är bra att ha, som dagar som idag.. Då det inte finns mycket alls att skriva om.

Mina favoritminnen.

Såklart älskar jag att titta på tillbaka på min dag med Bingo Rimér, den dag jag fick en dröm uppfylld och insåg att drömmar verkligen kunne gå i uppfyllelse.



detta är en dag som jag kan titta tillbaka på så fort jag känner mig nere, då allt går emot mig eller om jag bara vill känna mig extra glad.

Men jag har ju även spendera en otrolig sommar i Italien, en ny kultur, ett nytt land, ett främande språk och världens bästa flicka.. Agnes.



Men sedan har jag ett minne, då jag träffade min älskling. Killen som bär mitt hjärta i hans händer, som gör mig lycklig och som älskar mig även om jag har fettigt hår, finnar och en stor rumpa.


Kommentarer
Postat av: agnes med morsa

vi saknar dig och hoppas få se dig på datorn på julafton :)

2010-12-21 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0