dan före dan..

Imorgon är det helt tokigt julafton. Tempen visar kallt och man fryser bara man öppnar dörren!

Jag har precis skickat Lukas till Forsmo och svärmor. Han kan inte följa med och fira jul i Lycksele då alla är jätte alergiska där, tråkigt nog. Jag vill ju ha med mig min lilla pojke på julafton :( Men har får de bra i Forsmo, med hans kompis och allt. God mat kommer han också få :P

Idag ska jag göra lite saker som jag inte hunnit ännu och bara ta de lugnt. En dusch ska jag nog träna in också.

Hur ser eran dag ut?


Kommentarer
Postat av: emmis

jag ska till mormor och äta mig tjock!:P Sen ska jag nog också hinna en dusch tror jag:P



Jag saknar dig:)

2010-12-23 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0