Hej hopp i stugan!

Här städas det för fulla muggar, men jag har vilpaus för jag har städat hela morgon medans mina andra två hjälpredor har varit lata. Men nu har de börja röra på sig också..

Igår skulle vi åka en liten sväng till Östersund, åkte åtta och kom hem klockan åtta. så de blev en längre sväng än planerat, men de sista julklapparna blev köpa och jag fick hem Andres bil. SÅ nu har jag äntligen det ur världen.

Imorgon är det konstigt nog 23 december och jag ska åka till sollefteå för att lämna Lukas hos Andre för vi inte kan ha med han till Lycksele.

Måste påminna er om att de imorgon är sista dagen att vara med i min tävling, för imorgon kväll drar jag en vinnare! Spännade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0