i motvind stiger draken.

Jag känner mig ganska ensam utan min man vid min sida. Jag som i vanliga fall är van vid att ha han brevid mig 24/7 känner mig väldigt tom. Jag saknar han, hela tiden.. :I Men jag försöker stå ut med att läsa, läsa, virka, virka och titta på tv.

Jul har i alla fall varit toppen och jag har något lagt på mig 746kg pga all julmat, men vad gör det? Den var super god och det finns kvar ännu. Finns de något bättre än julskinka? tror inte det, jag skulle kunna leva på de. Jag firade jul i Lycksele hos min faster samt farmor och farbrors familj. Jag fick fina julklappar och fick även sova en natt på hotell, tråkigt nog var sängen liten och frukosten ingen riktig hit.

Men man kan ju inte få allt här i livet.

Juldagen var som vanlig, lite upp och ner. Men jag hade riktigt roligt och när jag väl vandra hem runt två. så hade jag jävligt ont i fötterna och ett skärsår i handen. Det kunde inte ha sluta så mycket bättre. Dock fick denna dag mig att inse hur jag saknar min Sofie, jag önska hon bodde lite närmare så vi fick ut och busa lite oftare..

Vad händer här näst? Inget.

Nyår verka bli tråkigast i världen, då verka som alla har något inplanerat utom jag. Så.. ja.

bilder kommer. Jag måste bara finna kameran.


Kommentarer
Postat av: Emilinda

Du är inte ensam om att inte ha planer Amanda:p

2010-12-30 @ 10:48:02
Postat av: emmis

men vi får dra ihop något!!!!!!!!

2010-12-30 @ 12:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0