Ohhh whatcha say?

Idag har jag haft ont i huvudet sedan jag klev upp imorse, så ikväll ska jag sova tidigt så jag inte har ont i hvudet imorgon. annars har dagen flytit på bra, vi hade en onödig föreläsning som handlade om något som inte passade in att prata om under det vi gör just nu. slutade tidigt, sedan har jag hunnit vare på iksu pch sprungit. Virka två och en halv mössa. samt tagit det lungt!


Mössorna kommer det bild på imorgon, en är grymt söt. Den andra har jag döpt till "Rossö-mössan" så den ska ni alla Rossöbor som läser min blogg beställa från och med imorgon, då ni har fått se den! Haha.

Grupparbete hela dagen imorgon. Sedan lungn fredag, sedna åker jag hem. sköööönt.


Idag fyller även min mamma år, så GRATTIS världens bästa mamma! :)






Hittade denna bild, sista helgen på det SISTA sommarlovet.
Ovetande om det sista året på gymnasiet.
Ovetande om vad som skulle komma.
Fina tider!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för gratulationen, världens bästa dotter/Mor

2010-02-24 @ 23:26:31
Postat av: märta

det var en fin kväll!!!

2010-02-27 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0