EN dag i staden.



Idag har vi varit en sväng till Östersund och inget av de ni ser på bild kom med hem.
Dock så skulle jag göra vad som helst för skorna, så gryma. Det fanns dock på din sko men bara i storlek 40 och jag har 37, men på något vis ska de nog bli mina. Ja, visst är det odrägligt fula, men de är fula så att de bli snygga. PLUS att jag blir myyycket längre i dom, tummen upp!


Och jackan ska jag köpa lite närmare sommaren, känns lite kyligt nu i -30 och komma i en skinnjacka. Huvva.


Men jag shoppade i alla fall ett linne, smycken och smink! :)
Men bäst på hela dagen var kina maten, mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeej!! Fasen! Jag var också i stan idag :( tusan att jag inte visste det, och att vi inte stötte ihop. Jag minns inte ens när vi träffades sist?! :(

2010-01-05 @ 20:44:08
URL: http://johannanaas.blogg.se/
Postat av: Flingas mamma

risken är ju att man bryter fötterna i dem :P men coola är dom!

2010-01-05 @ 21:29:04
URL: http://theresenorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0