Fulla dagar



Jag fann tiden och platsen. Så idag klockan tolv satt jag i Aulan nordic och lyssnade på när Blondinbella föreläste och jag kan inte bli annat än imponerad. Fatta hon är lika gammal som mig, men hon har gjort tusen ggr mer än mig. Så coolt att hon kommit så långt i så ung ålder. Hon verkar i alla fall  vara full av energi och ideér! Jag vet att det är många som inte gillar henne, men jag tycker i alla fall om henne. Absolut en av det bästa bloggare jag vet!


Vi hade även idag redovisning/sammanfattning av våra tovnings studier. Det var väldigt kort och intensiv period av tovning. Men startar redan imorgon upp med garn, vilket innebär massa stickning, virkning och nya experiment. Jag tog även bilder idag på allt jag gjort på tovningen som jag tänkte visa, men insåg att jag inte hade någon kabel, så det får bli vid ett senare tillfälle.


Jag känner även att jag nästan börja bli arg över att jag inte fått min kamera ännu. Så om jag inte fått den innan nästa vecka så jävlar. Haha! Men det känns faktiskt lite jobbigt att inte ha den.


OCH idag hände det även en lite läskig sak. När jag var på väg till aulan så passerade jag massa cheerleders som var på skolan idag för det var någon företagsmässa, det höll i alla fall på med en massa hopp och kast. Så precis när jag går förbi så flyger två av de upp i luften och gör något slag av snurr. Där av resterande står nedanför för att ta emot. Det hemska i det hela är att de missar en av de och hon flyger pang i golvet! Helt galet, jag vågade inte titta men de kunde inte ha gjort annat än ont för den stackars tjejen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0