Vem vill inte vara Julia?



Jag satt och läste VK då jag helt plötsligt såg denna heting. Imorgon hålls det en uttagning till något slag show som ska vara. Det dom söker efter är Julia, MÅNS julia. Romeo och Julia. Vem skulle inte vilja vara Måns julia liksom? Det står att man inte behöver ha någon helst talang, förutom att man ska kunna sjunga. Ha ha ha. Synd, om det inte hade varit för det så skulle jag gått dit och visa upp min charm, det kanska skulle ha funka ;)


På tal om kändisar. Så kommer imorgon Blondinbella hit till Umeå före att föreläsa. Det tråkiga är att det inte står någonstans om var det är eller NÄR det är. Haha, dåligt. Men det kommer väl synas imorgon, för jag tror att de är många som kommer att gå dit för att höra om hon har något vettigt att säga.. Jag skulle vilja gå och lyssna, jag gillar Bella. Dock slår hon inte Katrin, hon är nog den häftigaste kvinna på denna jord.


Men om någon vet var bella håller hus imorgon, kan ni ju berätta.


För nu ska jag försöka sova, mina grannar skriker HÖGT. Det låter nästan som de spelar tv-spel. För jag känner några andra killar som också skriker vid vissa tv-spels tillfällen. Sedan är jag otroligt trött efter en hel dag på skolan, snabbt hem, käka mat och sedan dance arobien. Som var grym ikväll, bra musik är så jäkla viktigt för att de ska vara roligt! OCH vill man ha grym musik och ett bra pass, gå på Dans arobicen måndag klockan 18.15 GRYM!


Natti!

 

 


Kommentarer
Postat av: Karolina

jag vill absolut inte vara Måns Julia :O

2010-01-26 @ 15:34:56
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0