Vilken tråkig människa

Ja, jag vet. Min blogg är tråkig nu för tiden. Inga bilder och inget nytt alls. Men jag ska nu meddela er att min kamera är påväg, ihope och den kommer att använda flitigt när jag har fått den. Emmis, då jäkla ska du få vara modell ;)


Idag har vi börjat med tovning, jag har tovat bort allt skinn på fingertopparna och händerna är helt uttårkade efter all sopa. Detta efter en dag, bara så ni vet har jag tre dagars tovning kvar. PLUS självstudier. Jag kommer inte ha några händer kvar när jag väl är klar med tovningen. MEn det gör inte mig något, för roooligt är det.


Jag vandrade i alla fall ifrån skolan vid halv fyra idag. Dock inte hem utan på IKSU där bodypump stod på schemat. Jääävligt jobbigt var det och jag kunde nästan inte gå ut därifrån när det väl var slut. Så vi få se hur min kropp känner sig imorgon, mör kan jag chansa på! :P


imorgon åker jag hem till Rossön, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: emmis

menar du mig mandis?:D Jag ställer upp!:P fast ja kan inte lova att föremålet ger fotografen rättvisa;)

2010-01-20 @ 22:37:51
Postat av: Anonym

tovning?

2010-01-22 @ 17:27:45
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0