Jag är lat och en less bloggare.

Jag lever, andas. Detta med blogg är nog inte min grej längre. Jag gillar inte att dela mitt liv med hela världen, tycker de är lite känns lite jobbigt att hela byn vet om varje steg jag tar, eller alla funderingar jag har. När jag kom hem från Italien frågade nästan ingen hur jag haft det, utan alla sa "såg att du haft de bra i Italien".

Så tyvärr mina vänner, denna blogg kommer nog dö och bara innehålla lite bilder och text hädan efter. Men just nu är jag över lat och snor bilder från mosters fb.


MEEN, man ska aldrig säga aldrig.


Min bebis kom till Rossön och befinner sig här några veckor till. I alla fall så firades mormor och de va sååhär roligt.


och hela mitt liv på en bild.


och idag så hade jag en av mina bilder i Länstidningen.


Kommentarer
Postat av: moster

nej, fortsätt skriv för hur ska jag annars veta hur det står till för dig?! kraam

2010-07-19 @ 22:08:44
Postat av: Emelie

Jag såg din bild i tidningen idag :) kände mig stolt att känna en sådan bra fotograf! :D

2010-07-20 @ 00:14:42
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0