Te Amo

-18 September ska jag fotografera ett bröllop i Sundsvall, det kommer bli spännande.
-Jag vet inte vad jag ska göra i höst.
-Har i fredagsnatt kör min dröm bil. bmw d30
-Sjungit till mig huvudvärk på singstar och lärt mig att jag är sämst på det spelet.
-saknat en vän.
-gillat regn.

Att det ska vara så svårt att komma på vad man vill göra i livet, det fattar jag inte. Jag tycker man har så mycket som man vill göra, så det bara ska vara och ta de som man gilla mest och göra det. Men alltid är det något som sätter stop, eller så över analyserar man valet  och det kommer tillslut bli världens sämsta val.

Om bara gud kunde skicka mig en hjälpande ängel som skulle kunna hjälpa mig att välja rätt väg, så skulle allt vara så mycket enklare. Jag tycker nästan alla människor skulle få ha en egen vägledare. Men, livet ska tydligen inte vara en dans på rosor. Så de är bara välja väg i denna stora korsning.


thats all.


Kommentarer
Postat av: Robin Mähler

Vackert skrivet Amanda! :)Keep it up

2010-07-27 @ 01:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0