The sun will shine for you


Scala - Someone New


Det är en underbar kväll ute, jag och mor var på en promenad med lillen och jag lyckades faktiskt få mig ett skrivbord på vägen, som jag planera att måla vitt, det kommer nog att hänga med mig i min nästa flytt, när och var den bli.. får framtiden utse. Dessa kvällar älskar jag med Rossön, lugna, fridfulla och full med inspiration.

Ja, jag skämtar inte. Jag fylls med massor av ideér. På tal om ideér så har min farmor varit här för mitt nästkommande projekt, som ni säker kommer få följa här i min.. nerlagda blogg ;) Vad det kommer att bli säger jag inte ännu, det får ni se. Först och främst tänker jag sticka klar min pippi-tröja, brodera klart en duk till mamma och.. sedan smäller det nog.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0